Friday, March 14, 2014

finally dpt jugak nk post something ari ni...aku dh masuk semester baru...dan yg seronoknya...sem ni cuma mkn masa 7 minggu je and then terus final exam...bila dh singkat mcm ni of course lecturer sume berlumba-lumba nak bg 'cenderahati' dkt kami...phm2 je la ea...

                                                                                                                                            

satu lagi perkara menarik...alhamdulillah aku baru je baik dr demam campak...mmg menguji aku punya kesabaran la...tp sbnrnya ade org yg lebih teruk lagi penyakitnya dr aku...maka syukuri la nikmat sihat yg Allah kurniakn dkt kita...mungkin ni salah satu kifarah dosa aku yg lps...insaf

                                                                                                                                          

sekarang ni isu yg hangat org tgh citer...isu MH 370...aku pon tak nak ulas panjang-panjang...sbb org dkt luar sana pon rasanya dh ramai yg jadi pengulas yg tak bertauliah...tapi kita sbg org yg berakal...yg tahu hukum agama...boleh menilai mana yg salah dan mana yg betul...apa-apa pon yg berlaku...kita kena kembali kpd Allah...wtyl


No comments:

Post a Comment